Szukaj
Close this search box.

Polityka Prywatności

Drogi Użytkowniku, 25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”, „ORODO”, „GDPR” lub „Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się po dniu 25 maja 2018 roku.

Niniejsza polityka prywatności dotyczy serwisu internetowego https://pogotowiejg.pl/

O JAKICH DANYCH MÓWIMY?

Mówimy o danych osobowych, wprowadzanych przez Ciebie w formularzach oraz zbieranych podczas korzystania przez Ciebie z naszego serwisu, w tym zapisywanych w plikach Cookies.

KTO BĘDZIE ADMINISTRATOREM TWOICH DANYCH OSOBOWYCH ?

Administratorem Twoich danych będzie: POGOTOWIE RATUNKOWE w Jeleniej Górze  z siedzibą pod adresem: Jelenia Góra 58-570, ul. Cieplicka 126A.

DLACZEGO CHCEMY PRZETWARZAĆ TWOJE DANE OSOBOWE ?

Przetwarzamy Twoje dane osobowe w celu: 

  1. umożliwienia Ci kontaktu z nami poprzez formularze 
  2. aby zapewnić Ci większe bezpieczeństwo usług, wykryć działania robotów, oszustwa oraz nadużycia, a także w celu dokonywania pomiarów, pozwalających nam na tworzenie lepszych, bardziej dopasowanych do Ciebie usług.

KOMU SĄ PRZEKAZYWANE TWOJE DANE OSOBOWE ?

Dane podlegają udostępnieniu podmiotom zewnętrznym wyłącznie w granicach prawnie dozwolonych. Dane nie będą przekazywane do podmiotów zewnętrznych.

Dane Użytkownika mogą być przekazywane poza obszar Unii Europejskiej – do państw trzecich.

W związku z faktem, że Administrator korzysta z zewnętrznych dostawców różnych usług np. Facebook i spółki zależne, Google, Microsoft, Apple itp. dane Użytkownika mogą być przekazywane do Stanów Zjednoczonych Ameryki (USA) w związku z ich przechowywaniem na amerykańskich serwerach (w całości lub częściowo). Google i Facebook stosują mechanizmy zgodności przewidziane przez RODO (np. certyfikaty) lub standardowe klauzule umowne w odniesieniu do swoich usług. Będą one przekazywane wyłącznie odbiorcom, którzy gwarantują najwyższą ochronę i bezpieczeństwo danych, m.in. poprzez:

  1. współprace z podmiotami przetwarzającymi dane osobowe w państwach, w odniesieniu do których została wydana stosowna decyzja Komisji Europejskiej,
  2. stosowanie standardowych klauzul umownych wydanych przez Komisję Europejską (tak jak ma to miejsce np. w przypadku Google),
  3. stosowanie wiążących reguł korporacyjnych zatwierdzonych przez właściwy organ nadzorczy, lub tym, na przekazywanie danych osobowych których, Użytkownik wyraził zgodę.

Szczegółowe informacje dostępne są w treści polityki prywatności każdego  dostawców tych usług, dostępnych na ich stronach internetowych. Przykładowo:

Apple (PL): https://www.apple.com/pl/legal/privacy/ 

Google LLC: https://policies.google.com/privacy?hl=p l

Facebook Ireland Ltd.: https://www.facebook.com/privacy/explanation 

Obecnie usługi oferowane przez Google oraz Facebook dostarczane są głównie przez podmioty znajdujące się w Unii Europejskiej. Należy, jednakże każdorazowo zapoznać się z polityką prywatności tych dostawców w celu otrzymania aktualnej informacji w zakresie ochrony danych osobowych. 

PODSTAWY PRAWNE PRZETWARZANIA DANYCH

Dane osobowe przetwarzane są według zasad zgodnych z obowiązującymi przepisami: 

– w części a) na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (osoba, której dane dotyczą wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów)

– w części b) na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. f ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub przez stronę trzecią, z wyjątkiem sytuacji, w których nadrzędny charakter wobec tych interesów mają interesy lub podstawowe prawa i wolności osoby, której dane dotyczą, wymagające ochrony danych osobowych, w szczególności gdy osoba, której dane dotyczą, jest dzieckiem)

PRZEZ JAKI OKRES TWOJE DANE BĘDĄ PRZETWARZANE?

Twoje dane osobowe przetwarzamy przez czas, który jest potrzebny, aby osiągnąć wyznaczony cel lub do momentu wycofania Twojej zgody . 

PRAWA OSÓB, KTÓRYCH DANE DOTYCZĄ

Zgodnie z RODO przysługuje Państwu:

  1. a)    prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
  2. b)    prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
  3. c)    prawo do usunięcia danych osobowych;
  4. d)    prawo do ograniczenia lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
  5. e)    jeżeli uznasz, że w jakikolwiek sposób naruszyliśmy reguły przetwarzania Twoich danych osobowych, masz prawo do złożenia skargi bezpośrednio do organu nadzoru Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 

W ramach wykonania tego uprawnienia powinieneś podać pełny opis zaistniałej sytuacji oraz wskazać, jakie działanie uznajesz za naruszające Twoje prawa lub wolności. Skargę należy złożyć bezpośrednio do organu nadzoru na adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. 

Kontakt w sprawie danych osobowych

JAK WYGLĄDA DOKŁADNIE POZYSKIWANIE DANYCH ?

Serwis realizuje funkcje pozyskiwania informacji o użytkownikach i ich zachowaniu w następujący sposób:

  1. INFORMACJE W FORMULARZACH.

Serwis zbiera informacje podane dobrowolnie przez użytkownika.

Serwis może zapisać ponadto informacje o parametrach połączenia (oznaczenie czasu, adres IP)

Dane w formularzu nie są udostępniane podmiotom trzecim inaczej, niż za zgodą użytkownika.

Dane podane w formularzu są przetwarzane w celu wynikającym z funkcji konkretnego formularza, np. w celu kontaktu z nami.

Dane podane w formularzach mogą być przekazane podmiotom technicznie realizującym niektóre nasze usługi.

  1. INFORMACJA O PLIKACH COOKIES.

Serwis korzysta z plików cookies.

Informujemy, iż używamy na swoich stronach internetowych technologii cookies (ciasteczek), czyli plików komputerowych do rejestrowania informacji które strony użytkownik odwiedzał i co na nich robił.

Cookies to po prostu informacje zapisywane przez Twoją przeglądarkę internetową. Dzięki cookies strony internetowe pamiętają Twoje preferencje i ustawienia, jak na przykład ustawienie miasta w prognozie pogody. Pliki cookie nie pozwalają identyfikować danych osobowych. Cookie nie ma najmniejszego nawet wpływu na Twoje oprogramowanie i sprzęt. Pliki te stosowane są przez w celach:

Uwierzytelniania – przede wszystkim identyfikacji zalogowanego użytkownika, aby np. wyświetlić mu właściwe informacje, odpowiadające jego zainteresowaniom;

Zapewnienia bezpieczeństwa -koniecznego wsparcia mechanizmów zabezpieczających w serwisie www, np. zabezpieczających przed wyciekiem danych;

Badawczych i analitycznych – Możemy korzystać z plików cookie by badać i analizować sprawność działania witryny internetowej i aplikacji mobilnych. Służy to również doskonaleniu ich działania.

Możemy wykorzystywać popularne oprogramowanie Google Analytics, wtedy witryna zamieszcza w komputerze użytkownika specjalny kod, który umożliwia zbieranie danych. W każdej jednak chwili użytkownik może wyłączyć zbieranie danych przez oprogramowanie Google Analytics poprzez stosowne zmiany ustawień przeglądarki internetowej.

Informujemy, że przeglądarki internetowe zazwyczaj umożliwiają użytkownikom kontrolowanie plików cookie w ustawieniach. Ograniczenie plików cookie w tych ustawieniach może skutkować pogorszeniem jakości działania witryny.

  1. LOGI SERWERA.

Informacje o niektórych zachowaniach użytkowników podlegają logowaniu w warstwie serwerowej. Dane te są wykorzystywane wyłącznie w celu administrowania serwisem oraz w celu zapewnienia jak najbardziej sprawnej obsługi świadczonych usług hostingowych.

Przeglądane zasoby identyfikowane są poprzez adresy URL. Ponadto zapisowi mogą podlegać:

czas nadejścia zapytania,

czas wysłania odpowiedzi,

nazwę stacji klienta – identyfikacja realizowana przez protokół HTTP,

informacje o błędach jakie nastąpiły przy realizacji transakcji HTTP,

adres URL strony poprzednio odwiedzanej przez użytkownika (referer link) – w przypadku gdy przejście do Serwisu nastąpiło przez odnośnik,

informacje o przeglądarce użytkownika,

Informacje o adresie IP.

Dane powyższe nie są kojarzone z konkretnymi osobami przeglądającymi strony.

Dane powyższe są wykorzystywane jedynie dla celów administrowania serwerem.

ZARZĄDZANIE PLIKAMI COOKIES – JAK W PRAKTYCE WYRAŻAĆ I COFAĆ ZGODĘ?

Zbieranie na komputerze użytkownika plików cookies można wyłączyć albo ograniczyć wybierając właściwe ustawienia w poszczególnych przeglądarkach. Zastrzegamy, że wyłączenie obsługi plików cookies niezbędnych dla procesów uwierzytelniania, bezpieczeństwa, utrzymania preferencji użytkownika może utrudnić, a w skrajnych przypadkach może uniemożliwić korzystanie ze stron www

W celu zarządzania ustawieniami cookies wybierz z listy poniżej przeglądarkę internetową/ system i postępuj zgodnie z instrukcjami:

Internet Explorer

Microsoft Edge

Chrome

Safari

Firefox

Opera

Skip to content