Zarząd Województwa Dolnośląskiego ogłasza konkurs na stanowisko dyrektora Pogotowia Ratunkowego w Jeleniej Górze z siedzibą przy ul. Ogińskiego 6, 58-506 Jelenia Góra
Dokumenty należy składać w terminie do dnia 30 stycznia 2025 r. do godz. 15.30
Szczegóły ogłoszenia o konkursie zgodnie z treścią załączonych plików.
ZARZĄD WOJEWÓDZTWA DOLNOŚLĄSKIEGO
OGŁASZA KONKURS NA STANOWISKO DYREKTORA
POGOTOWIA RATUNKOWEGO W JELENIEJ GÓRZE
Z SIEDZIBĄ PRZY UL. OGIŃSKIEGO 6, 58-506 JELENIA GÓRA
Wymagane kwalifikacje kandydata:
1) posiadanie wykształcenia wyższego;
2) posiadanie wiedzy i doświadczenia dających rękojmię prawidłowego wykonywania obowiązków dyrektora;
3) posiadanie co najmniej pięcioletniego stażu pracy na stanowisku kierowniczym albo ukończonych
studiów podyplomowych na kierunku zarządzanie i co najmniej trzyletniego stażu pracy;
4) brak prawomocnego skazania za przestępstwo popełnione umyślnie.
Kandydaci powinni złożyć:
1) własnoręcznie podpisane przez kandydata podanie o przyjęcie na stanowisko dyrektora
Pogotowia Ratunkowego w Jeleniej Górze;
2) dokumenty stwierdzające posiadanie wyższego wykształcenia oraz staż pracy, a także ukończenie studiów podyplomowych na kierunku zarządzanie – jeśli dotyczy;
(np. dyplom ukończenia studiów wyższych, świadectwo ukończenia studiów podyplomowych,
świadectwa pracy i / lub zaświadczenia wydane przez pracodawcę o przebiegu pracy zawodowej
i /lub zaświadczenie o zatrudnieniu od pracodawcy potwierdzające staż pracy jeżeli stosunek pracy
trwa nadal),
3) własnoręcznie podpisany przez kandydata opis przebiegu pracy zawodowej;
4) informację o kandydacie z Krajowego Rejestru Karnego opatrzoną datą nie wcześniejszą niż
miesiąc przed dniem zgłoszenia do konkursu;
5) inne dokumenty w szczególności potwierdzające dorobek i kwalifikacje zawodowe kandydata;
6) własnoręcznie podpisane przez kandydata oświadczenie o braku prawomocnie orzeczonego
wobec niego zakazu wykonywania zawodu, zawieszenia prawa wykonywania zawodu,
ograniczenia prawa wykonywania zawodu lub zakazu zajmowania określonego stanowiska;
7) własnoręcznie podpisana przez kandydata klauzula informacyjna dla kandydata na stanowisko
dyrektora Pogotowia Ratunkowego w Jeleniej Górze, zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o
ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
Kopie dokumentów, o których mowa w pkt 2 i 5 powinny być poświadczone
za zgodność z oryginałem, przy czym poświadczenie może być dokonane przez kandydata.
Na prośbę komisji konkursowej kandydat jest obowiązany przedstawić oryginały dokumentów.
Wymagane dokumenty w oryginale albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem należy
składać osobiście lub pocztą (decyduje data wpływu ofert) w zamkniętej kopercie z adnotacją:
„NIE OTWIERAĆ – KONKURS NA STANOWISKO DYREKTORA POGOTOWIA RATUNKOWEGO
W JELENIEJ GÓRZE” wraz z podaniem imienia i nazwiska kandydata, adresu do korespondencji,
oraz numeru telefonu kontaktowego w terminie 10 dni od dnia opublikowania ogłoszenia pod
adresem:
URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJEWÓDZTWA DOLNOŚLĄSKIEGO
WYBRZEŻE J. SŁOWACKIEGO 12-14, 50-411 WROCŁAW
SEKRETARIAT/POKÓJ NR 221, CZYNNY OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU
W GODZINACH 7.30 – 15.30
Materiały informacyjne o stanie prawnym, organizacyjnym i ekonomicznym Pogotowia
Ratunkowego w Jeleniej Górze dostępne są w ww. sekretariacie w Urzędzie Marszałkowskim
Województwa Dolnośląskiego /pokój nr 221, II piętro/.
Kandydaci, w ramach rozmów indywidualnych prowadzonych przez Komisję Konkursową
powinni przedstawić koncepcję zarządzania oraz strategię rozwoju Pogotowia Ratunkowego
w Jeleniej Górze.
Rozpatrzenie zgłoszonych kandydatur nastąpi w sali posiedzeń Zarządu Województwa
Dolnośląskiego nr 1014 na I piętrze w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa
Dolnośląskiego przy ul. Mazowieckiej 17 we Wrocławiu w terminie 30 dni od dnia, w którym
upływa termin zgłaszania ofert.
O terminie przeprowadzenia rozmów kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.
Ostateczne rozstrzygnięcie konkursu nastąpi w terminie do dwóch miesięcy po upływie terminu
przyjmowania zgłoszeń.